Wednesday 7 September 2011

Riang Ria Berhari Raya

Minggu nie aku dan teman..beraya umah teman2 yg tidak bertugas 1 opis dgn aku lagi..jadi kami menjalankan misi beraya uman ex- teman setugas...(mcm lain jer bunyi ayat aku nie..lantak la blog aku..ada aku kisah..)Nasib Abg kutik sudi layan kerenah isteri tercomelnya nie...heee..(sesekali perasan apa salahnya...k layan la gambo2 perjelajahan kita org dlm misi berhari raya..

keluarga khatykutik
keluarga juesyukur

keluarga safizul
Para suami sibuk bersidang bersembang..para isteri sibuk bergambo..

tuan umah sibuk layan tetamu

bergambo dgn tuan rumah (hidayah)...


kat dapur pun jadi..



nie menu umah jue..
pertama kali makan bakso
Dirumah yanti..ahli beraya  semakin ramai..
para bapak2

para ibu2 dan bakal2 ibu..

 

No comments:

Post a Comment